بیو گرافی اموات رودمعجن http://t.me/amvat_roodmajaniha

باسلام ارادت

خدمت همشهریان گلم ورودمعجنیهای مومن وسر بلند وسرافراز.......

کانالی رو در تلگرام راه اندازی کردیم در خور رودمعجنیهای باصفا وبا ایمان و ولایت مدار به نام 

#بیوگرافی_اموات_رودمعجن

 

عزیزان از آنجایی که تا بحال برای تک تک ما این سوال پیش آمده بود تا وقتی به آرمستان ها جهت ادای دِین وذکر فاتحه میرویم کاش میشد سر خاک فلانی وفلانی رو هم بلد بودیم می رفتیم....

وظیفه دانستم تا کانالی رو با این موضوع تشکیل دهم.

همشهریان عزیز رودمعجنی در تمام نقاط سرزمین پهناور ایران حتی رودمعجن می توانند عکسهای امواتشون رو با ذکر مشخصات کامل در تلگرام  به آی دی

     @aliakbarbassiri1347

‌ ‎  ࿐჻ᭂ⸙♥️⸙჻ᭂ࿐

              @kamyad

 

ارسال نمایند تا در کانال گذاشته شود

 

🌷جهت شادی روح اموات 🌷

🖤 صلوات 🖤

✍ لینک دعوت 💐👇👇👇

 

@amvat_roodmajaniha

 

http://t.me/amvat_roodmajaniha

عکسهای جدید

 

 

روز معلم

 

روز_معلم_مبارک

عارفان علم عاشق ميشوند

بهـترين مردم معلم ميشوند

عشق بادانش متمم ميشود

هرکه عاشق شدمعلم ميشود

روز معلم مبارک

تفكر

دهقانی به یک غاز غذا می دهد. ابتدا حیوان ترسو مردد است و به این فکر می کند که: «چه اتفاقی افتاده است؟ چرا او به من غذا می دهد؟» موضوع هفته ها ادامه پیدا می کند تا اینکه بالاخره تردیدهای غاز از بین می رود. بعد از چند ماه غاز مطمئن می شود که: «من در قلب دهقان جا دارم.» و هرچه این غذا دادن ادامه می یابد تاییدی بر این باور او است.

در حالی که غاز کاملا از خیرخواهی دهقان مطمئن شده است. یک روز در کمال ناباوری از قفسش بیرون کشیده می شود و کشاورز سرش را می برد. این غاز قربانی تفکر استقرایی شده است. تفکری با گرایش ترسیم نوعی یقین و اطمینان عالم گیر بر پایه مشاهدات منفرد.

دیوید هیوم، فیلسوف قرن هجدهم، این تمثیل را برای هشدار دادن نسبت به خطرات این نوع تفکر به کار برد. با این همه تنها غازها نیستند که در دام این نوع از تفکر گرفتارند.

#رولف_دوبلی

دالانها

اهالي روستاي رودمعجن ، در گذشته براي امنيت روستا کوچه هاي اين روستا را سرپوشيده و به صورت دالان هايي ساخته اند كه اين دالان هاي خشت و گلي با گذشت حدود يك قرن همچنان پا برجا و ديدني است.

دالان‌هاي قديمي و آبشار زيبا ومناطق ييلاقي وبكر ، روستاي
رودمعجنرا به يك روستاي هدف گردشگري تبديل كرده است. خانه‌هاي اين روستا در دامنه كوه در كنار هم و به طور پلكاني ساخته شده‌است. سالانه هزاران گردشگر به اين روستا سفر مي‌كنند.

مصالح ديوارها و بناهاي قديمي روستا ، اندود ،كاهگل ديوار دالان ها، سنگ چيني پيها وقسمت پايين از مهم‌ترين ومرغوبترين اقدامهاي انجام شده در روستاي
رودمعجناست.