کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

دروغ

امان از روزی که دروغ عادتمان شود.....
حتی خودمان هم باور میکنیم
که هرچه ساختیم حقیقت است
آنجاست که دنیای مجازی دورمان را احاطه میکند....
و تنها دنیای حقیقی پشت همین پنجره های شیشه ای پیدا میشوند که امروز آنها را مجازی مینامیم :)

ت.ساحل

دلم گریه میخواهد


دلم گریه میخواهد....
بارها و بارها
آنقدر شدید که حتی ابر های اسمان هم شرمنده شوند از ناتوانیشان
دلم گریه میخواهد
همراه با فریاد
انقدر بلند که اسمان هم گوش هایش را بگیرد
و در عجب باشد از این رعد زمینی.
دلم گریه میخواهد....


ت.ساحل

من یا خودم؟؟؟

دیگر صبح ها هم به عشق خودم از خواب بیدار نمیشوم.....

میدانم که گم شده ام
در این همه جنجال....
در این همه هیاهو.....
انگار با خودم بد کرده ام.....
حتی بهای حراج کردن ارامشم را هم نمیدانم....
یک بوسه/ یک دروغ.... شاید یک بهانه... آن هم بی پایه.... بهانه ای روی باد...

ت.ساحل