کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

اس-ام-S

BE DIDANESH MIARZE.....

1.       به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید، به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری !!!

2.       این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است . پس از خواندن الکی بخندید .

3.       پرسید: چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری، دوستم داری؟ گفتم: چون دوست دارم، بی نیازترینم!!

4.       امروز چندتا نفس کشیدی؟ 10تا ، 100تا ، 1000 تا ؟؟؟ به اندازه همه نفس ها واسم عزیزی .

5.       خیلی بی معرفتی ، خیلی نامردی، خیلی بی وفایی ، خیلی بی جنبه ای ، آخه نامرد ما باید از روی عکس چی توز بفهمیم موتور خریدی ؟؟....

6.       یه عصا هزار بار می خوره زمین تا صاحبش زمین نخوره ، عصاتیم رفیق !

7.       سال جدید مبارکباد ........ (انجمن دوراندیشان)

8.       گلم ... نازم ... عسلم ... جیگرم ... شیرینم ... ملوسم ... خوشگلم ... بانمکم ... تازه باحال هم هستم !!

9.       اگه دیدی یه سوسک دمر افتاده و داره دست و پا میزنه فکر نکن که مرده ، بدون که داره به قیافه درب و داغونت می خنده !!

10.    برای انسان های بزرگ بنبست وجود ندارد زیرا بر این باورند که یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت.

11.    امروز تولد پینوکیو بود . به یاد اون یه دروغ در مورد من بگو و برام بفرس . این اس ام اس رو واسه دوستات بفرست . جوابای جالبی می گیری !

12.    ببخشید بدموقع مزاحم شدم . می خواستم قوربونت برم ، از کدوم طرف باید برم؟؟؟؟؟؟

13.    کجایی ؟؟؟ ... تصادف کردم ....... اصلا حالم خوب نیست ... خوردم به مرامت چپ کردم !!!!

14.    به اندازه صداقت پینوکیو ، رفاقت تام و جری و هوش پت و مت دوست دارم !!

15.    سکوتم را به باران هدیه کردم ... تمام زندگی را گریه کردم ... نبودی در فراق شانه هایت ... به هر خاکی رسیدم تکیه کردم ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد