کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

واسه اینکه خانوما هم زیاد خوش به حالشون نشه یه تست روانشناسی هم واستون آماده کردم که امیدورام لذتش رو ببرید:

 

تست:فرض کنید در خیابان در حال قدم زدن با همسرتان هستید.ناگهان نگاهتان به دختری خوش بر و رو  می افتد و در حالی که چشمتان چهار تا شده است و آب دهنتان هم سرازیر شده تمام هیکل آن هلوی بهشتی را دید میزنید و در ذهن خودتان به خاطر میسپارید .در هیمن حال زنتان به شما نگاه می کند و قضیه را می فهمد و با توپ و تشر از شما می پرسد: «چرا به دختر مردم نگاه کردی؟ خجالت نمی  کشی که جلوی من این کارو میکنی؟»

عکس العمل شما چیست و چه پاسخی می دهید؟

 

الف:وای وای.ببخشید ندا جون.غلط کردم.حواسم نبود.معذرت می خوام.دیگه تکرار نمی شه.تورو خدا امشب کتکم نزن!

 

ب: ببین عزیزم بیا یه کم منطقی فکر کنیم.من از وقتی با تو ازدواج کردم جز هیکل تو که شبیه خربزه می مونه هیچ هیکل دیگه ای ندیدم و این دختره رو که دیدم خیلی لذت بردم و طبیعی بود که بهش خیره بشم و تماشا کنم.البته من تو رو دوست دارم و یه تار موت رو با این دخترا عوض نمی کنم!

 

پ-خفه شو ماده سگ!همینه که هست.اصن حال می کونیم همه رو دید بزنیم.جون داااش اگه مشکلی داری بگو تا امشب با کمر بند سیاه و کبودت کنم ضعیفه.حالا بدو برو از جلو چشام گمشو!زنیکه پر رو !دو روز کتکت نزدم واسه من آدم شدی؟

 

 

در صورتی که پاسخ شما گزینه الف است: شما یک مرد رمانتیک و عاشق پیشه و ساده و زن ذلیلی هستید که هر دختری آرزوی ازدواج با شما را دارد.در یک جمله می توان گفت:خاک بر سرت !آبروی هر چی مرده بردی!تو اصلاً باید زن میشدی .آشغال!میام اونجا پاهاتو میکنم تو حلقت تا .....(آخ ببخشید یه لحظه اعصابم از دست این مرتیکه زن دلیل خورد شد حواسم نبود چی گفتم)

 

در صورتی که پاسخ شما گزینه ب است:ای زرنگ!خوب بلدی زنا رو خر کنی.تو از اون دسته آدم هایی هستی که 4 تا زن و 12 تا معشوقه دارند اما هیچ کدومشون از وجود دیگری خبر نداره.فقط حیف که نسل این مردا رو به انقراضه چون این جور کارا الان دیگه یه کم جوات بازیه!ولی خوب در کل شخصیت مزخرفی داری

 

در صورتی که پاسخ شما گزینه پ است: آهان!اییییییییینه!دمت قیژ آق میتی .خیلی کارت درسته خوب بلدی چطوری این زنا رو ادب کنی.کرتیم!چمنتیم!جون داداش دیوونه خشونتتیم.اوچیکتیم حاجی!ایول ایول آق میتی رو ایول.شما یک مرد واقعی هستید.شما مردی هستید که شغل رانندگی کامیون دارید و بدنتان همیشه بوی عرق می دهد و با کلاس ترین سیگاری که در عمرتان کشیده اید بهمن می باشد.به هر حال می توان گفت شما از آن دسته انسان هایی هستید که تستسترون خونتان بیشتر از آی کیوی مغزتان عمل میکند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد