کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

یه کمی هم خوشحال باشم....

سلام 

گفتم یه کمی هم خوشحال باشم و شاد بنویسم... ولی فقط یه کم ها... باز پس فردا دلم میگیره و میشه همون روزای قبلی... پس اگه میخونین بد عادت نشین خواهشا.. خوب؟؟؟؟

یه آهنگ شاد رو روی وبلاگم گذاشتم و دارم گوشش میدم..... : اما تو که خونه باشی هی پیش تو رنگ میبازه..... ابی داره هی میخونه و من اگه دستم بند نباشه به نوشتن بشکن میزنم. 

حس میکنم خیلی خوشحالم واسه خودم...  

اگه یکی بخونه میگه دختره الکی خوشششششششش.به سرش طفلی..... اما من که دارم کیف میکنم...... 

 امرز هم مثل همه ریزام خیلی سخت و پر دردسر گذشت... ولی مهم اینه که گذشت.... خاطره های موندگار و تجربه های خوبی ازش مونده مهم هم همینه ولاغیر.....

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://omidrezasasanfar.blogsky.com

امیدوارم همیشه خوشحال باشین و در عین خوشحالی هر روز تجربیات جدید به دست بیارین خوشحالی که هنوز ممنوع نشده

اگه ممنوع شد چی؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد