کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

فال من....

میخوام برای خودم فال بگیرم. برای خودم و هرچی ارزو دارم... 

خوب که فکر میکنم هیچ ارزوئی ندارم جز اینکه هرچی خیره خدا خودش برای همه رقم بزنه. 

میخوام فال بگیرم فقط برا یاینکه بدونم یه کاری برا یخودم کردم. 

خود جونم... دوستت دارم. 

 

 

 

 

بمیرم اگه دروغ بگم.. این اومد:

روز هجران و شب فرقت یار اخر شد                         زدم این فال و گذشت اختر و کار اخر شد 

ان همه ناز و تنعم که خزان میفرمود                         عاقبت در قدم باد بهار اخر شد 

بعد از این نور به افاق دهم از دل خویش                   که به خورشید رسیدیم و غبار اخر شد 

ان پریشانی شبهای دراز و غم دل                           همه در سایه گیسوی نگار آخر شد 

ساقیا عمر دراز و قدهت پر می باد                           که به سعی تو ام اندوه خمار اخر شد 

باورم نیست ز بد عهدی ایام هنوز                           قصه غصه که در دولت یار اخر شد 

صبح امید که بُد معتکف پرده غیب                           گو برون آی که کار شب تار آخر شد 

گرچه آشفتگی کار من از زلف تو بود                        حل این عقده هم از روی نگار اخر شد 

در شمار ارچه نیاورد کسی حافظ را 

شکر کان محنت بی حد و حساب آخر شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد