کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

پَ نه پَ

رفته بودیم مکه یه پیر مرد که کاروانه ما بود مثلا میخواست سر صحبت باز کنه مخمون به کار بگیره ازم پرسید پسرم واسه زیارت خدا اومدی؟... گفتم پ ن پ ...اومدم کارایه انتقالیه امام رضارو ردیف کنم بیاد اینجا....
رفتم خیاطی میگم سایز نمیگیری میگه می خوای لباس بدوزی پ نه پ میخوام سایزمو بگیری تعریف هیکلم کنی
بغض گلومو گرفته اشک تو چشمام حلقه زده می گه: آخی می خوای گریه کنی!!
پـــــــَ نَ پــــــــَ می خوام ببینم می تونم با چشام بشاشم...
رفتم سم بخرم واسه سوسک یارو میگه میخواین سریع بمیره؟ پ نه پ می خوام زجر کشش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!!
رفتم سر سفره نشستم به همه غذا دادن جز من، طرف میگه توام میخوای !! میگم نه من گیاهم از طریق فتوسنتز خودمو سیر میکنم شما نگران نباش!!

بابامو بردم بیمارستان ، یارو تو پذیرش بیمارستان میگه بابات مریضه میگم پ نه پ حوصلش سر رفته بود گفتم بیارمش هوا خوری

رفتم آمپول بزنم یارو آمپولو گرفته دستش میگه میخوای آمپول بزنی ؟میگم پ نه پ اومدم با هم دارت بازی کنیم

میرم نونوایی میگم حاجی بش دانا بربری خاشخاشلری ور.میگه سن ترک سن؟میگم پ ن پ لرم آپگرید شدم!
بد پول لازم بودم رفتم عابر بانک پول نداشت عصبی شدم یه مشت زدم رو دکمه ها ، پشت سریم میگه پول نداره؟ گفتم پ نه پ دارم میزنمش که ازش پول زور بگیرم
همسایمون ساعت ۱ شب پیانو زدنش گرفته رفتم دم خونش، میگه صدای پیانو اذیتتون می‌کنه؟ میگم پ نه پ می‌خواستم آهنگ سلطان قلبها رو درخواست کنم
برامون بزنی‌ حالشو‌ ببریم
فرم پذیرش دادم دست یارو میگه باید پرش کنم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اوردم باهاش واسم موشک درست کنی
دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. میگه شما سوال داری؟ پـــ نــه پــــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری
زنگ زدم چاه باز کنی ، طرف میگه چاهتون گرفته ؟ میگم پ نه پ غذا پریده گلوی همسایمون زنگ زدم راه کار بپرسم
رفتم رستوران به پیش خدمتش میگم میشه منو بدین ..میگه میخوای غذا سفارش بدی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواستم ببینم منویه غذاتون چی کم داره بگم مامانم بپزه براتون بیارم
از در اومدم تو خیسه عرق نفس نفس زنون میگه گرمه بیرون؟ پ ن پ داره برف میاد ولی زیرپوستیه کسی نمیفهمه
دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟ میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟ پـــ نــه پــــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم.
ساعت 10 شب دارم از در می رم بیرون مامانم میگه الان داری میری بیرون ؟ گفتم : پ نه پ قبلا رفتم الان تکرارش داره پخش میشه
ماشینمو با هل بردم تو پمپ بنزین یارو میگه بنزین تموم کردی؟پ ن پ باشگاه بدنسازی بسته بود تمرین میکنم عقب نمونم
داداشم رفته سر یخچال ظرف ژله رو برداشته میپرسه "این چیه؟ ژله س؟!"  پَ نه پَ! آبمیوه س خودشو برات گرفته!
زنگ زدیم اتش نشانی،میگه جایی اتیش گرفته؟ پـَـَــــ نه پــــ زنگ زدیم ببینیم امشب خونه این بیایم مهمونی
دیروز رفتم کله پاچه بخرم :طرف گفت ابشو بریزم روش ؟ گفتم پـَــ نه پـَــــ بپاش رو صورتم
نمره دانشجوهام رو تو سایت دانشگاه زدم، دختره اس داده: استاد منو انداختین؟ میگم پـَـَ نــه پـَـَــــ ، عاشقت شدم نمره ندادم زنگ بزنی ..
بعد چند ساعت تاخیر خسته. 1 ساعت منتظر چمدون وایسادم. خانومه آمده میگه شما چمدونتون نیامده؟!؟میگم پـَـَـ نــه پـَـَـــ رسیده فقط داره چرخ چرخ عباسی میکنه رو ریل.منم وایسادم اینجا تشویقش کنم!
بهش زنگ زدم میگم داری میای خونه ی ورق کلداستاپ با کدیین بگیر باهات بیامیگه : سرما خوردی فدات شم ؟؟ پـــــــ نه پـــــــ سرطان گرفتم با اونا می خوام جلوی پیشرفتش رو بگیرم!
بعد إز ٤ سال برکشتم ایران دوستم میکه واسه کردش اومدی ؟ میکم پَ نَ پَ واسه بیعت دوباره با رهبر اومدم
روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده یارو میگه... روزنامه میخونی؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم
دوستم تلفن رو زد تو برق، یک بوق خفن زد و دود کرد. گفت یعنی سوخت؟ پ نه پ یکم ته گرفته با قاشق روشو بردار مشکلی نداره!
خوردم زمین از درد دارم میپیچم به خودم میگه حلت بده؟ پ ن پ از خوشحالی خوابیدم زمین دارم هلیکوپتری میزنم شاباش جمع کنم
رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر.. میگه شمام دستشویی داری..؟ میگم پـَـَـ نـــــــــــــــه پـَـَـ، اومدم ببینم شما کم و کسری نداری
پشتمو می خارونم دوستم میگه: می خاره؟!؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــ قلقکیه، دارم اذیتش می کنم!!!!
دوران دانشجویی رفتم به استادم میگم استاد این چه نمره اییه دادی به ما میگه کمه؟میگم پ نه پ زیاد دادی اومدم بقیشو پس بدم.
میگم عمه دوستم پرورش مرغ تخمی داره! میگه منظورت تخمگذاره؟ پـَـَـ نــه پ به خاطر کیفیتش این اسمو یدک میکشه
یه روز کبود و خونی برگشته بودم خونه ، داداشم پرسید دعوا کردی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ جات خالی پاندا مریض شده بود واسه سکانس آخر کونگ فو پاندا منو برده بودن!!!
داریم قایم موشک بازی میکنیم, رفتم قایم شدم دوستم میگه قایم شدی؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ جوه امام زمان گرفتتم خودمو غیب کردم
سوسک اومده تو توالت میگم: دمپایى رو بده میگه : مىخواى بکشیش ؟ پ ن پ مىخوام بدم سوسکه پاش کنه نجس نشه پاش !!!
یارو اومده می بینه همکارم توی اتاق نیست باز می پرسه خانم فلانی نیست؟ پـــ نه پـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط کش بزن در بیاد.
ماشین رو بردم سرویس ، میگم فـــیلترش هم بذار ، میگه فـــلتر هوا؟ پ نه پ فیلتــر شکن بذار ماشین شبا بتونه بیاد فیسبوک
دختره از عقب زده ماشین رو داغون کرده شب زنگ زدم خونشون باباش میگه زنگ زدید که کی بریم بیمه؟پ نه پ عاشق دست فرمون دخترتون شدم زنگ زدم بیام خواستگاری
رفتم تو مرغ فروشی میگم جناب بی زحمت دوتا سینه بده میگه:بذارم واستون تو نایلون؟ میگم: پ نه پ بذار تو سوتین بده بذار ببرم
گلاب به روی جمع گیرپاژ کرده بود معده م کلی بالا آوردم...! از دستشویی اومدم بیرون داداشم می گه حالت بد بود؟!!! پـَــ نه پـَــ اسم غذایی که خوردم یادم نبود ، گفتم ببینمش شاید بشناسمش
رفتم سلمونی رفیقم برگشته ازم می پرسه موهاتو کوتاه کردی؟میگم پ نه پ با دست فشارشون دادم رفتن تو
تو صف باجه تلفن بودم زنه بعد یه ربع حرف زدن برگشته میگه شمام میخوایید تلفن بزنید؟ پ نه پ اومدم از عابر بانکم وجه نقد برداشت کنم
دیشب20  تا نور بالا دادم دختره بره کنار رد شیم...بعد رفتم کنارش چپ چپ نیگاش میکنم میگه چیه نور میدی میخوای رد شی؟!! . . .پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم به شیوه دریانوردا بهت شماره میدم
رفتم مغازه خرید کردم میگه 6 تومن شد 10 تومن دادم و ایستادم میگه ایستادی بقیه پولتو بگیری؟؟؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ منتظرم مغازه رو ببندی باهم بریم پینگ پنگ بازی کنیم
زنگ زدم اورژانس...میگه آمبولانس میخواین گفتم پـَـَـ نــه پـَـَـــ زنگ زدم ببینم که اگه آمبولانس کمه من ماشینم و بیارم...
رفتیم رستوران گارسون اومده میگه چیزی میل دارین؟؟؟ گفتم پ نه پ غدامونو همین الان خوردیم گفتیم بیایم اینجا آروقشو بزنیم دور هم بخندیم!!
دوستم میگه: ماشینتو تو روزنامه تبلیغ کردی میخوای بفروشیش؟ پــه نــه پــه معدلش بیست شده ازش قدردانی کردم
در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه
سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه!پـــــــَ نَ پــــــــَ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
بهش گفتم از کانادا واسم فلان چیزو بفرست میگه پست کنم؟ پ ن پ بده کفتر کاکل به سر واسم بیاره
نصف شبی بغض گلومو گرفته بود، چشمام قرمز، می خواست گریم بگیره. داداشم اومده می گه: دلت گرفته؟ می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ باد شکمم راهشو گم کرده گلومو خفت کرده زده تو چشام
دوستم میگه دوست دخترش حامله شده ؛ میگم ای وای سکس داشتی میگه پـَــــــــ نَ پَـــــــــ از طریق گرده افشانی حامله شده
رفتم دو تا بچه مو ثبت نام کنم کلاس تابستونه می پرسه فامیلیه پسرت چیه ؟می گم تدین زاده بعد می گه دخترتم همینه فامیلیش؟؟؟ پ ن خواستیم تکراری نباشه فامیل مامانشو گذاشتیم
اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه..دوستم اومده میگه داره جون میده..؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته
رفتم دکتر ، میگم آقای دکتر دیشب این دندونه نزاشت ما بخوابییم ، بهم میگه : مگه درد می کرد ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ شب قدر بود تا صبح دعا می کرد
رفتم باغ وحش ، از نگهبانه میپرسم: ببخشید این قفس شیرا کجاست ؟ میگه : بازدید کننده ای؟ پ نه پ از اقوامشون هستم ،اینورا کار داشتم ، گفتم یه سری بهشون بزنم
با رفیقم داریم تو سید خندان راه میریم ون ها ی گشت ارشاد داره همرو میگیره رفیقم میگه اِ گشت ارشاده گفتم پ َ نه پَ تور نمک آبروده دنبال دوتا بچه باحال میگردن راه بیفتن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد