کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

پَ نه پَ "2"

داداشم داشت خروپف میکرد صداش کردم میگم خوابی؟ میگه پ نه پ بیدارم میخوام تف کنم!!!
رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر ، یارو گفت : راحت باشه؟ گفتم پ نه پ خار داشته باشه
میرم دکتر واسه بواسیلم.. میگه درد هم دارین؟ میگم: پ نه پ خیلی باهم حال می کنیم اومدم بیزحمت یکی دیگه هم اگر میشه واسم از اینا بذارین
رفتیم رستوران ، میگم 2تا جوجه لطفا ، میگه جوجه کباب؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز
به دوستم میگم دختر خوب سراغ نداری؟ میگه میخوای دوس شی؟ پ ن پ میخوام به فرزندی قبولش کنم آینده روشنی داشته باشه
توعروسی عروس داماددارن حنامیزارن کف دست مردم، دوستم میگه:حناااایه؟ میگم:پ نه پ ریدن دارن میمالن کف دست مردم!!!
رفتم دندون پزشکی منشیه میگه دندوناتون مشکل داره؟ گفتم پ نه پ غده هیپوفیزمو کرم خورده اومدم بکشم بیرون !!!
رفتم بستنی بخرم یارو میگه می خوای بخوریش؟؟ پ نه پ هوا گرمه عجله هم دارم شیاف می کنم
با دو تا از دوستام داشتم می رفتم بانک حساب باز کنم، بابام میگه با دوستات میری ؟ پ نه پ این دوتا گربه نره و روباه مکارن !!! هی میگن بیا پولاتو چال کنیم تو زمین درخت سکه در بیاد !!!!!!
فردا امتحان پایان ترم داریم ازش میپرسم چیزی خوندی؟ میگه درس؟ پ نه پ زبارت عاشورا واسه دل اقا
بدوبدو ..هن هن کنان رسیدم به اتوبوس راننده می گه می خوای سوار شی پ نه پ می خوام یه ماچ ازت بکنم برم ..دل تنگت بودم
رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم، مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟ پَ نه پَ همینجا میخورمش
خواهرم رو بردم بیرون بهش رانندگی یاد بدم...چراغ قرمز شد،ماشینها وایسادن،گفت باید وایسم؟؟گفتم : پَ نه پَ...محکم بزن به ماشین جلوئی 50 امتیاز داره اگه بترکه میری مرحله بعد... چراغ که سبز شد گفت باید حرکت کنم؟؟ گفتم: پَ نه پَ ...وایسا همینجا میخوام در مورد روابط پسر و دختر یکم نصیحتت کنم ....
میگم چرا غمگینی؟؟؟میگه بلبلم فرار کرده!!میگم همونی که تو قفس بود؟میگه پ نه پ اونی که تو شلوارم بود!!!!
رفتم دارو خونه به طرف می گم شامپو بده میگه واسه موهات می خوای می گم پ ن پ فرش خونه مون کرک میده می خوام بزنم ریزشش قطع شه
دم نگهبانی دانشگاه جلومونو گرفتن میگن شما مال همین دانشگاهید؟ میگم پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دانشجوی دانشگاه دولتی هستیم اومدیم آزاد پناهنده شیم!
دختره میگه اگه من برم خارج, تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟ میگم پ نه پ میرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید...شاید
رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم بابام میگه از تو کمد برداشتی؟ پـــــ نه پـــــــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم
سر جلسه امتحان کتاب باز کرده بودم، مراقب میگ تقلب می کنی ؟! پ نه پ دارم نگاه می کنم اگه مطابقت نداره اطلاع بدم کتابو دوباره چاپ کنن !!!!
رفتیم قسمت اورژانس بیمارستان خانوم مسئول پذیرش می گه مریض دارین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ ... این نشان مامور مخصوص وزیر بهداشته .. لطفا احترام بذارید ..
رفیقم منو دیده میگه خودتی ؟ میگم پَ نه پَ پدر پسر شجاعم استتار کردم کسی منو نشناسه
دراز کشیده بودم لب استخر، دوستم میگه آفتاب می گیری ؟ پ نه پ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس !!!!
یه جارو دسته بلند خریده بودم، دوستم میگه جارو خریدی؟ پ نه پ بابامه، فشن کرده بود گشت ارشاد گرفته بودش! رفتم تعهد دادم آزادش کردن داریم میریم خونه !!!!
جلو توالت عمومی… آقا ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟ پ نه پ ما سوسکیم اومدیم نهار
از در دستشویی اومدم بیرون، مامانم میگه توالت بودی؟ پ نه پ ... من قارچ خورم، اینجا راه مخفی بود! اومدم کلی سکه گرفتم !!!!!
با دوستم اومدم خونه، بابام میگه دوستته؟ پ نه پ .. آخرین گوسفند شبیه سازی شدس !! تو حیاط بود اوردم زنگ بزنم ببرم تحویلش بدم !!!
خوابیده بودیم صدای خرپف بابام کشتمون! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می‌کنه ؟پَ نَ پَ!! جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی
رفتم اداره مالیات . میگم اظهارنامه میخوام . میگه اظهارنامه مالیاتی؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ اظهارنامه ی عجز و ناتوانی و پشیمانی و ندامت
زنگ زدم شرکته به یارو میگم چند برگ فاکس دارم براتون میگه استارت کنم؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ کاغذ قلم بیار از روش میخونم یادداشت کن
در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه
صبح جمعه موبایلم داشته زنگ میزده مادرم دادمیزنهمیگه موبایلته؟میگم پ ن پ دارم شیرین کاری میکنم ساعت 8 صبح ادای زنگ موبایلمودرمیارم
از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید میگه باز تو کلید یادت رفت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم امشب میخوایم بریم سرقت!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد